Održana virtuelna turistička berza

 Održana virtuelna turistička berza

„World Travel Market“ naziv je međunarodne turističke berze koja se uslijed  pandemije virusa COVID-19,  održana  virtuelno,

Učešće na ovom važnom globalnom događaju za turističku industriju, podrazumijeva virtuelni štand Crne Gore, tj. prisustvo u katalogu »WTM-a« što omogućava zakazivanje i održavanja video sastanaka sa ostalim učesnicima, uspostavljanje novih kontakata i obnavljanje postojećih, putem interaktivne online platforme. U okviru virtuelnog štanda Crne Gore svoju ponudu predstavile su lokalne turističke organizacije Budve i Bara, hotelske kompanije HG Budvanska Rivijera, HG Montenegro Stars i Beppler & Jacobson, kao i novi hotel Blue Kotor Bay.
 
Tokom sastanaka, predstavnici Nacionalne turističke organizacije Crne Gore, predstavili su ponudu destinacije i razmatrali mogućnosti za saradnju na planu promocije, prije svega na tržišu Velike Britanije, ali i na ostalim emitivnim tržištima, s obzirom na globalni karakter ove turističke berze.
 
Održani su i planirani sastanci sa predstavnicima uticajnih globalnih medija među kojima BBC Global, Discovery, Travel Zoo, kao i sa predstavnicima vodećih britanskih medija uopšte i onih specijalizovanih za oblast turizma, saopšzili su iz Nacionalne turističke organizacije.

Foto: Nacionalna turistička organizacija

Avatar

Portal Herceg Novi

Pročitajte još